Allergisk reaktion.

publicerat i Denise;
Jag tror jag är allergisk mot att gå upp tidigt. Eller så är jag allergisk mot att somna sent och gå upp tidigt. Jag har haft både ett gäspningsmarathon och ett nysningsmarathon innom loppet av de fem minutrarna jag har hunnit vara vaken. Kevin som somnade redan vid strax efter sju sover fortfarande (i min säng). Han låg jätte konstigt i natt. Över på min sida med huvudet skulle han, och på Ronnies sida med benen. Det var inte lite han låg och tröck heller. Fy. Jag är helt utmattad efter att ha sovit alldeles för få timmar.

Just det! Igår fick Kevin sin remiss till sös. Skönt att få den på påsten nu i alla fall - och att vi ska dit redan på måndag känns jätte skönt. Inte en dag försent. Detta gör dock att jag missar nästan mer än halva våra teoretiska grundämnen, yttligare en vecka. Men i detta fall så måste jag erkänna att Kevins problem går före alla andras behov - inklusive mina. Så skolan får jag lägga åt sidan några dagar till. Jag är ju uppe idag - med en allergisk chock och allt, är jag inte?! 

Mina föräldrar kanske ska komma och äta på restaurangen idag. Det skulle vara roligt om dem kom - så att man får in några gäster!

Nej, what's up with today?
SKÅL!

Kommentera inlägget här :