Badat.

publicerat i Vardag.;
Nu har jag badat. Eller Kevin och jag har gjort det rättare sagt. Jag gick in till mamma och pappa innan - för att jag är så smart och upptäcker ( inte när man är och handlar utan när man är hemma) att vi inte har haft något schampoo eller balsam på två dagar. Jag har använt mig av Kevin's barnschampoo vilket för mig fungerar precis lika bra. Men det är skönare att ha någonting vettigt insmetat i pannbenet än mumintrollet - med lukt av en blandning av finnsk gran och bubbelgum. Så idag fick jag en flaska herbal balsam och schampoo av mamma. Toppen. Så för första gången på fyra dagar känner jag mig fräsh. Jag har även hunnit med att plugga lite matte och laggt in våran middag i ugnen. Det blir pajen som jag åt till lunch som vi skall äta till middag. Den var jätte god så jag ser inte det som någon större förlust!

Om några minuter står bolibompa på dagsschemat. Det får man inte missa!
Ha ha ha.
Cheers.

Kommentera inlägget här :