Bolibompa och städning.

publicerat i Vardag.;
Nu har jag städat upp i kök och sovrummet, hängt tvätt och startat upp en ny, samtidigt som killarna tittat på piff och puff, och som nyligen zappat över till bolibompa. Kevin är jätte trött idag. Men han måste vara vaken i någon timme till innan han får sova för natten. Det är lika bra att han somnar i sin säng. Han somnade där igår - men jag har inget minne av när han kom intrappandes till oss i natt...? Jag måste ha sovit djupt - det är en sak som är säker. Ha ha. Jag har bara tråkiga saker att skriva idag. Jag vet inte vad det är - men jag känner att vi inte har gjort så roliga saker idag att skriva. Men men. Jag kommer nog igång innan det blir kväll. Jag lovade som sagt min kompis flera inlägg som hon kan läsa när hon kommer hem från tyskland. Så då får jag nog börja låta min fantasi flöda nu!

Det kommer nog, det kommer!

Kommentera inlägget här :