Börjar bli dags att röra sig.

publicerat i Vardag.;
Jag sitter kvar framför datorn med morgonruffset, saltet i ögonen och en rosslig röst - nynnar på lite musik och skriver blogg. Så här ser min vardag ut - förutom att jag brukar klämma in några läxläsningar, lite lek och bus och lite kläder i schemat. För min del ser det ut som att det sistnämda måste komma på plats, right now. Sen blir det att dunka hög musik på MP3:n som är nyladdad med färska låtar. Lollo kommer få stå ut med att jag går och lyssnar på Andy hela dagarna. Han är snart här nu - och då är det bara ett halvår kvar tills min sterio slutar spela låtarna 24/7 - någonting för mina nära och kära att se fram emot kanske. Ronnie och Kevin ska till akuten vid ett tiden. Då sitter jag och har svenska och kommer säkert vara okontaktbar pg.a min trötthet. Men jag skall försöka hålla mig vaken, se glad ut och engagera mig.

Fem dagar kvar.

Kommentera inlägget här :