Dagen har flygit förbi.

publicerat i Vardag.;
Är det för att man är upptagen med att vara supertrött som dagen går så fort. Eller är det för att man vet att man bara har en dag hemma innan man börjar i skolan igen. Just nu tittar jag på sjukhuset. Blir lite smått varm när jag ser mamman som ligger med värkar påväg att föda. Jag längtar jätte mycket till jag blir gravid med nästa barn igen. Å andra sidan så vet jag att det är risk för att det är några år kvar innan det ens kommer på tal. Jag vill lägga all min tid åt Kevin så länge han behöver den också - innan jag tänker på att en tänka tanken. Men det skulle vara bra mysigt... Nog om det nu. 

Vi åt middag tillsammans. Eller i alla fall jag & Kevin. Ronnie la sig i sängen för att vila när vi åt. Men jag & Kevin fick i oss ganska mycket mat - kåldolmar och potatis med gräddsås. Smaskigt värre. Jag var extremt sugen på kåldolmar igår. Men jag tyckte att det var ganska lönlöst att göra det till enbart oss. Men det fick jag tydligen göra idag ändå med tanke på att det bara var vi som åt.

Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen ska jag plugga när Kevin har somnat. Samhällen måste bli gjord idag...! Det går fort. 

SKÅL

Kommentera inlägget här :