Dagis.

publicerat i Vardag.;
Jag kommer från dagis nu. Tänk att barnen på dagis har glömt bort vem Kevin är. Ha ha ha. Lite sött och roligt på samma gång. Dem frågade mig nu när jag stod vid skohyllan för att ta av Kevin hans skor; "Vem är han?" Ha ha ha. Underbara små barn är.
Just nu är det bara att sitta och invänta att mitt tåg skall gå. Jag skall åka om cirkus en timme. Så då hinner jag tillock med äta en lugn, inte så mättande frukost. Jag kommer ju praktiskt taget att gå och äta hela dagen - så det är ingen idé att stoppa i sig en massa onödigt.

Idag vet jag inte vem det är som kommer hämta Kevin från dagis med all säkerhet. Men jag skall försöka hinna med ett tåget hem - så att jag är nere i nynäs runt tjugo i två. Om jag inte hinner med det tåget så får jag akutringa min pappa eller någon som kan hämta Kevin. Men det ordnar sig nog - det tvivlar jag inte på en sekund.

Två dagar kvar...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lisa:

Ha en bra dag :)

2:a kommentar, skriven , av Patricia Klinteberg:

Godmorgon! :)
Ha en riktigt bra torsdag!

Kommentera inlägget här :