Deklaration.

publicerat i Vardag.;
Jag fick min deklarationslapp idag. Jag får tillbaka tvåtusentrehundranittiotvå kronor efter deklarationen. Underbart. Pengarna kommer komma väl till handa kan jag ju säga. Dem är mer än välkomna i maj, juni eller juli - eller när fan man nu får pengarna. Ha ha ha. Kalle med Kollen, det är jag det! Nej inte alls - snarare. Snart är det läggdags för Kevin. Han får nog bli uppe någon timme till med tanke på att vi sov till närmare fyra idag - sömntutor som vi är, (läs jag). Så egentligen skulle han få sovit i en timma, på sin höjd. Men idag var jag så trött så han fick sova vidare - lika så jag.

I morgon måste jag ringa min mentor och ta ett snack med honom. Han får skriva ledig på mig fram till på måndag - så kommer jag tillbaka till på tisdag morgon. Lovely.

Jag måste komma ihåg det bara. Jag ringer honom det första jag gör i morgon bitti.
SKÅL!

Kommentera inlägget här :