Don't let it snow no more.

publicerat i Vardag.;
Nu är det så mycket snö att man inte längre ser våran gräsmatta här utanför. Jag måste bara påpeka att gräsmattan inte är klippt sedan i höstas då vi flyttat in, så gräset är ganska långt. Det har redan börjat smälta bort från våra buskar och från altangolvet så det verkar inte som att det blir så långvarigt. Jag vill att skiten skall bort så fort som möjligt så att man kan gå ut och leka utan problem. Gärna att solen kommer fram idag och visar sig någon timme eller två nu på förmiddagen. Då skall man nog få fart på smältningen. Tack och lov för att jag är hemma idag och ledig från skolan så att man slipper röra sig ut i skiten. Jag tror inte Kevin heller är så intresserad av att gå ut när det är så kallt ute och han inte får sätta på sig sin bamsevårjacka. (Han älskar den!) Så det är knappast så att han hellre väljer att ta på sig sin tjocka dunjacka som han inte kan röra sig i.

Ha ha ha.
Bra va? För min del i alla fall.

SKÅL!

Kommentera inlägget här :