Emelie och Anna.

publicerat i Vardag.;
Jag tog sällskap hem av två tjejer från klassen. Dem kom hem till mig och vi satte oss ute på baksidan och pluggade i solen. Jag lärde mig mer idag än vad jag gjorde igår när jag pluggade i tre timmar. Ha ha ha. Fan vilket härligt vårväder det har varit idag. När vi hade ätit i restaurangen så gick vi ut en liten stund och satte oss i solen. Man vill ju inte missa det bästa på dagen. Och efter städningen så promenerade vi hem till mig. Vi satt och glanade lite på monsters Inc med Kevin. Han var superblyg när tjejerna var här - och vågade inte alls titta. Men så fort vi kom ut i solen på baksidan så kom busungen i honom fram. Han skulle leka med vatten, med gräsklipparen, stå i rabatten - ja you name it. Men roligt hade vi det! Efter det att vi hade pluggat i någon timme - så klädde vi på oss för att gå till Lydia's. Emelie i min klass har tagit över min plats där - tack och lov. Men jag behövde komma dit och fylla i mina praktikpapper. Så Eric ringde till Carina och dem fixade så att alla mina papper fylldes i rätt. Och jag kunde nöjd gå där ifrån - utan att känna press på att jobba. Skönt!

Ha det fint.
Cheers.

Kommentera inlägget här :