Finbesök.

publicerat i
Anticimex kommer till oss för att (inte en dag för sent) utplåna våra myror som går oss på nerverna. Jag blir helt galen av att veta att dem ens finns i närheten. Igår hade jag en på halsen när jag satt här vid datorn och jag höll på att brista i gråt av förskräckelsen. Men på fredag kommer dem att komma, mellan åtta och tolv och då ska vi ha gjort några enkla saker som att flytta lite kökssaker och diskmaskin, ugn och så vidare - så att ytorna är fria. Kevin får inte vara här hemma på tjugofyra timmar, så jag och Kevin kommer sova hemma hos mina föräldrar medan vuxna kan spendera sin tid här inne innom två timmar. Så att jag och Kevin kommer nog få vara hemma hos mina föräldrar i lite mer än en och en halv dag. Men det kan vara skönt det också. Pulvret eller vad det nu är dem tar på lägenheten skall sitta kvar i två månader - åtmindstånde på listorna. Ehm. Mysigt det blir för oss att gå runt i den här lägenheten sen. Det blir till att ha på oss raggsockor och tofflor hela dessa två månaderna. Men det ska nog gå bra ändå.

Jag hoppas bara att skiten försvinner. Jag är så äcklad av dessa småkryp att jag skulle kunna göra vad som hellst för att bli veck dem. ÄCKELKRYP.

image26

Kommentera inlägget här :