God förmiddag!

publicerat i Vardag.;
Vet ni vad jaaag gör? Klart ni inte kan gissa det  - förutom Louise som ringer och "stör" mitt i! Hahaha. Nej men i morse så tog jag och mamma en promenad till färghandeln och köpte fyra liter färg som vi håller på att måla väggarna med nu! Det blev en bebisblå färg - superduperfin. Sen har vi beställt en tapet med lastbilar på som vi skall ha på "huvudväggen", som man ser precis när man kommer in! Så nu - medan Kevin sovigt så har jag målat och målat - så sidoväggarna är klara. Sen så tänkte jag köra på en gång till på dem och därefter köra den stora väggen med färg - vi måste nämligen kolla var vi skall spackla någon stanns. Och hålen syns mycket bättre när det är färg på! Plus att rummet inte blir så vitt och sjukhustrist! Min mor och jag köpte även ett nytt drapperityg till Kevins dörröppning - så den sitter mamma hemma och syr nu - sedan blev det lite tyg över som vi skall göra som överkast till hans säng!

Han kommer få det superbra!

Jag skickar in lite bilder när jag är klar, jag lovar!!!

SKÅL!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Roxana:

Hej Denise!

Jag har försökt kontakta folk i vår gamla klass i 9an nu för en återträff, det har ju trots att gått nästan 3 år sen vi "sågs" sist! Skulle vara skoj att umgås lite. Vad sägs? Har inte kommit på dag och aktivitet än haha men återkommer sen om det...

puss

Kommentera inlägget här :