Godmorgon, måndag.

publicerat i Vardag.;
Ni ser vad jag är duktig på att spå i framtiden. Jag kände mig nästan stolt över mig själv att jag kunde förbereda mig på att bli sjuk. Igår somnade jag runt tio tiden, i soffan. Jag orkade inte gå upp och bädda ned mig i sängen med tanke på att jag hade täcke och kudde uppbullat i soffan redan. Så där sov jag fram tills dess att Kevin vaknade klockan halv två i natt. När Kevin visste att jag sovit i soffan så fick han sig en knäpp och skulle absolut inte sova om inte han fick sova i soffan. Jag tvingade honom dock mer eller mindre till att sova i sängen - och efter tjugo minuter så låg både han och jag - och snarkade i olika tonarter. Strax efter halv två så måste min mage ha blivit bättre igen. I don't know. Jag tänkte i alla fall gå till skolan idag. Vi har bara en lektion på en timme - så jag har inte så mycket att klaga över. Och den börjar inte förrän runt halv ett... så jag behöver inte precis stressa. Ha ha ha.

Skepp å hoy.

Kommentera inlägget här :