Godmorgon, måndag.

publicerat i Vardag.;
Skola idag igen då. Okej, det var en dålig start på en nyvaken blogg. Låt mig börja om; Godmorgon, Sverige - sovit gott? Jag sov rellativt bra. Fram till dess att Kevin kom in och sov hos oss. Han störde mig inte precis - men det blev bara trångt att leva, vända sig och andas i sängen. Jag har fått en grymt jobbig hosta mitt i allt också. Skitbra... eller inte. Men när jag börjar hosta som ett djur så är det ett gott tecken på att jag håller på att bli frisk, eller att det gåt åt rätt håll. Jag tänkte lägga mig ute i solen när den väl kommer dit. Vi börjar ju inte första lektionen förrän halv ett. Så det räcker för mig att gå hemifrån tio över tolv - då hinner jag dit.

Vi har svenska och samhälle idag. Jag kan stolt lämna in mitt arbete i båda ämnena. Skönt att ha det gjort. Min bildanalys tyckte jag blev helt okej, faktiskt. Jag kanske måste läsa igenom den på plats sen och göra några rättelser eller ändringar för att få den perfekt. Men annars är jag nog helt nöjd. När det nu är klart så har jag bara min analys i svenskan kvar - på min bok. Help me, pleas. Vissa saker har jag upptäckt att jag har svårt för - this is number two.

Cheers.

Kommentera inlägget här :