Godmorgon, onsdag.

publicerat i Vardag.;
I natt var då inte den roligaste natt man kunde önska sig.Vi behöver inte gå in på detaljer, men det slutade med att jag och Kevin somnade ute i soffan - klockan var då runt halv tre. Jag vaknade ett X antal gånger av att solen lyste in då och då - men jag tvingade mig själv till att somna om. Kevin låg ju precis brevid mig också - och jag måste tillägga att soffan inte är mer än min bredd, plus lite av Kevin. Så jag kan säga att vi inte har haft en vidare stor yta att sova på. Men Kevin vaknade glad och nöjd för den delen och ville direkt sätta på TV:n för att se ice age. Ha ha ha. Men så blir inte fallet. Jag funderar på att gå ut med honom några timmar idag - nu när jag har blivit bättre i magen - så att han får veta hur det är att se soljuset. (Okej, riktigt så illa är det kanske inte).

Jag tänkte bara vänta en liten stund tills vi vaknat till liv och fått färg i ansiktet.
Cheers!

Kommentera inlägget här :