Godmorgon sverige.

publicerat i Vardag.;
Vill ni veta någonting mindre roligt - annat än att jag har prov direkt nu på morgonen menar jag!
Kevin vaknade übertidigt idag, runt fyra faktiskt - och han är fortfarande vaken. Ronnie som är hemma idag fick snällt gå upp och sätta på en film till honom, lägga sig i soffan och somna där istället. Jag sov vidare i sovrummet, i alla fall tills Kevin kom in där och började hoppa. Så jag gick upp runt kvart i sju och satte mig i badkaret med mina provpapper. Tänk så mycket man kan glömma bort om fetter, kolhydrater och protein på bara några sekunder. Och vi skall inte tala om benskörhet, PEM, U-länders sjukdomar, onda cirklar, näringsrik mat. Allt säger bara, swish - så är det borta sen. Jag hoppas att den större delen av informationen ändå kan stanna kvar där inne tills provet är skrivet, så att man kan få G i alla fall. Men det skulle ju å andra sidan vara roligare att få ett högre betyg.

Men men. Snart är det skola som gäller. Nu måste prio ett bli att torka mitt hår.
Cheers.

Kommentera inlägget här :