Godmorgon, torsdag.

publicerat i Vardag.;
Idag (som jag har skrivit tidigare) så ska jag gå till köket. Det skall bli kul att få komma tillbaka och träffa lärarna som är så jävla roliga. Dem kan verkligen göra ens dag! Men det är som sagt ett tag dit innan jag skall sticka iväg. Just nu så försöker jag tvinga Kevin att få i sig lite medicin. Men han skakar bara på huvudet. Så "trög" har han aldrig varit tidigare på att få i sig sin medicin. Men idag totalvägrar han. Ändå så smakar den inte så stor skilnad gämnfört med alla andra gånger som han fått den. Jag tänkte gå mot dagis vid kvart över sju tror jag. Då borde jag hinna med att gå och köpa smörgås efter det att ICA har öppnat, runt åtta och jag har bytt om. Håll tummarna för mig idag att jag slipper stå och servera igen - inte för att det är tråkigt eller så. Men det är bara mindre kul.

Nej, nu ska jag göra lite nytta.
Men godmorgon på er!

SKÅL!

Kommentera inlägget här :