Governor Andy.

publicerat i Vardag.;
Nästa vecka är fulluppbokat på lördag kväll efter niotiden. För då håller jag på att göra mig i ordning för en utekväll på krogen. FAAAAAN VA KUL! Governor Andy är i stan - och räkna med att jag står längst fram och diggar till musiken. Den här gången kommer jag tillock med kunna sjunga med till låtarna om han räcker fram micken en gång till. Ha ha ha. Förra gången stod jag bara som ett fån och kunde ingenting. Jag hörde inte ens vad han sjöng på för språk. (Blåst blondin, jag vet!) Men äntligen. Jag har längtat som fan, sen han var på storpub - och jag ångrar att jag inte gick dit då. Men men. Jag vet ju inte om det var roligt där eller inte då - och det man inte vet det lider man som sagt inte av. Men nu kommer mina sommar känslor tillbaka. Jag skall ha samma kläder som förra året, en fungerande kamera med mig och ett hejdundrans glatt humör - och en bästa kompis hack i häl, dansandes hela kvällen! 
- KAN MAN ÖNSKA SIG MER? Me love.

Kommentera inlägget här :