Hälsopedagogik - eller inte. Det är frågan.

publicerat i Vardag.;
Jaha. Varenda morgon då jag gått i tid en tisdagsmorgon, vilket är 99% av hundra ( om man bortser från att jag är sjuk ) så har hälsopedagogiken varit inställd på tisdagar. Just nu har jag ingen aning om hur vida den är eller inte nu på morgonen. Men jag kan ju alltid gå dit med en bok i sällskap och sätta mig och läsa vidare ur gregorius. Snart närmar det sig teatern. Det ska bli überkul att få gå dit och se på den. Jag längtar mer än någon annan tror jag. Ha ha ha. Men så är det när man har lätt att sätta sig in i en bok, och man vill ju gärna se om andra har uppfattat boken lika dant som en själv!

Idag har vi svenska i alla fall.
Det är skönt med tanke på att det är ett roligt ämne idag.
Egentligen har jag inga tråkiga ämnen. Bara mindre roliga.
Men svenska är i alla fall det som förgyller min dag!


KEVIN FICK I SIG ALL MEDICIN OCH NU ÄR HAN REDO ATT GÅ TILL DAGIS!
UNDERBART!

Kommentera inlägget här :