Hemma hos mamma och pappa.

publicerat i Vardag.;
Nu är jag hemma hos mamma och pappa. Strax efter nio så kom anticimex och gjorde sitt jobb på under tio minuter - snabba bud i mell... nynäshamn. Kevin har det jätte roligt nu med morfar - dem lyssnar på musik och äter yoghurt. Sötnosar. Jag ska snart försöka smyga mig in i lägenheten och ta med mig kläder och filtar - för jag och mamma tänkte ta en promenad. Jag hoppas bara att man inte blir förgiftad när man går in - så att jag slipper ligga med benen i vädret och hyperventilera.

Tack snälla Louise för repotaget i nynäsposten! Nu kanske folk här i närheten får ett litet hum om hur vi unga mammor har det?! Vi fick tillock med en liten bild på förstasidan. Jag och Kevin är lokalkändisar fan - och det känns i hela kroppen. Skämt å sido...
SKÅL!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin:

Mysigt!

Kommentera inlägget här :