Ingenting duger.

publicerat i Kevin;
Jag är nyligen hemkommen med en tvåårig kille som för det första inte alls ville hem från dagis. För det andra ville han inte alls sätta på sig sina skor. För det tredje så skulle han hoppa i vattenpölarna och inte skulle han hem heller. För det fjärde så ska han ha med sig både våta pinnar och stenar in i lägenheten. Fy tusan. Nej där gick gränsen. En pinne, MAX fick komma in. Plus en lång förklaring om varför man inte kan släpa in hundra pinnar i lägenheten. Det fick honom dock att släppa alla fyra och enbart välja en. 

Väl här inne så får jag inte göra någonting. Och jag blir så trött. Han ska sitta i mitt knä hela tiden. Jag har precis mutat honom med en halv apelsin. Vi får se hur länge detta kan tänkas fungera!

SKÅL! 

Kommentera inlägget här :