Jag blev hemma idag.

publicerat i Vardag.;
Som sagt. Ja - jag blev hemma idag. Precis när jag hade klätt på mig och var redo för att gå och väcka Kevin så vaknade han av en hostattack - jag kände på hans panna och den var inte heller dagisvänlig för att kunna lämnas. Så då var det bara att lyfta på luren och ringa till läraren. Tack och lov så förstår han! Och han sa att det inte är så mycket att göra åt - och att jag skulle höra av mig i morgon istället om jag blir kvar hemma. Jag har ju som sagt lite att stå i imorgon så jag blir nog hemma då också - dessvärre. Om det nu inte går att ordna upp på annat sätt. Men först och främst så måste Kevin bli helt återställd så att han kan gå tillbaka till dagis - det är prio nummer ett.

Vet ni? Jag är superstolt!
Jag har äntligen sparat två av mina tio naglar.
Jag känner mig som en kvinna!
Ha ha ha .
SKÅL!

Kommentera inlägget här :