Jag tänkte sussa nu.

publicerat i Vardag.;
Hoppas att ni alla killar & tjejer har haft er en superdag idag med tanke på att det är fredag. Jag har haft en ganska bra dag - om jag får tänka efter. Den har i alla fall gett mig en hel del saker gjorda här hemma. Plus att man har suttit ihopkrupen i soffan några timmar med familjen och myst. Vi kollade bland annat på "Var fan är mitt band" - vilket är ett grrrymt program! Jag är ett stort fan av Uggla så det kanske är därför! Han är grrrym, som Tony, the tigerrr!

Nåväl. Det är som sagt en dag i morgon också.
Jag har varit vaken sedan sextiden och som småbarnsmamma så får man skylla på att man skall gå upp tidigt för ungarnas skull. (Läs ungen). Om det är någon som sover länge i morgon så skall jag se till att det blir Kevin. I alla fall till tiotiden så att jag får mig en liten sovmorgon.
Jag hoppas i alla fall att eran dag har varit grrrrreat!





SKÅL&GODNATT!

Kommentera inlägget här :