Jobb - jobb - jobb.

publicerat i
I morgon ska jag äntligen jobba igen. Jag ska servera dock. Men jag måste erkänna att jag saknat att vara där - i alla fall lite. Som sagt - jag var ju där i söndags, då Carina ringde mig i lördags för att lyssna om jag kunde komma ner en sväng för att dem ville prata med mig. När jag väl var där så ville dem ha ett schema som jag kunde jobba. Så vi bestämmde att jag skulle jobba - Onsdag, Fredag och Söndag fram till sommarlovet. Det känns ju ganska bra ändå. Att ändå ha tid för skolan och vänner, kanske kunna gå ut en lördagskväll och ändå orka upp till jobbet dagen efter. Me like it verry mutch!

Men i morgon är det en beställning på 20 pers och man kan ju räkna med att det kommer några personer till. Så upp mot 30 stycken kanske vi får i morgon. Lövly. Trettio personer betyder mer pengar i dricks till mig!
SKÅL!

Kommentera inlägget här :