Kärringknölen.

publicerat i Denise;
Jävla skit. Min armbåge är helt öm och röd. Varför? Jo för att jag har slagit i den förbannade kärringknölen och har jätte ont. Jag måste sitta med ena armen i en nittiogradersvinkel för att inte räta ut den. Gör jag det så får jag jätte ont. Aj. Men det är som sagt min vanliga tur - i oturen. Så jag skall väll inte klaga. Jag (skratta inte nu) slog nämligen i tvättmaskinsluckan och efter det gav jag upp. Så det ligger tvätt på tvättstället som måste hängas upp och tvätt kvar i maskinen som även det skall hängas upp. Och därefter var det meningen att jag skulle sätta igång en ny maskin. Men det blev ju som sagt som det blev. Jag måste ändå komma igång snart igen. Jag menar, hur länge kan en smärta hålla i sig...(?)

Nej. Nu börjar det även bli dags för mig och Kevin att äta en god lunch. För oss idag blir det korv med bröd och en god sallad till tror jag. Enkelt, snabbt och gott!

SKÅL!

Kommentera inlägget här :