Kväll.

publicerat i Vardag.;
Kevin somnade för inte alls så länge sedan. Och han som inte hade sovit någon middag - att han ens orkade hålla ögonen uppe fram tills att vällinflaskan var uppäten var ett under! Han var förvånandsvärt duktig ikväll - och endast den sista vakna kvarten var jobbig för honom. När han var tvungen att byta blöja, borsta tänderna och vänta så hiskligt länge på att vällingflaskan skulle bli klar. Ha ha. Han har som sagt inget tidsbegrepp - men tänk så skönt det måste vara ändå. Jag önskar ibland att jag aldrig hade lärt mig klockan, och att man slapp stressa varenda gång som man skulle göra någonting. Tänk så skönt det var när man inte kunde siffror. Nej, det var tider det - inget stress, ingen press.

Jag har suttit med illustrator en stund nu. Men tro inte att det gjort mig mycket klokare för det. 
Jag har i alla fall kommit på hur jag färglägger en banan som jag målat.
Oh la la. Framsteg!

Cheers

Kommentera inlägget här :