Lista.

publicerat i Onördigt;
Namn: Denise
Vad drack du senast? Mjölk
Vad gjorde du igår kväll? Sov fram tills halv ett.
Hur många hamstrar har du haft? Två, Whisky och Martini.
Kan du gå ner i spagat? Nej.
Vad ska du göra i kväll? Plugga och sova i tid.
Vad ska du göra i morgon? Skola i morgon.
Senaste inköp:
 Que, kommer ärligt inte ihåg.
Senaste film: Ingen aning.
Vad har du i ditt fönster? Lampa, fotografier, skolprylar, en ängel, plastblommor, en ljuslykta.
Tycker du om att cykla? Ja, det är skönt att röra på fläsket ibland.
Vem sov du över hos senast? Mamma&Pappa.
Vem sov över hos dig senast? Angelina.
Vem pussade du på senast? Kevin
Vad ska du göra nu? Plugga egentligen, men alla har rätt till en paus.
Vad ska du göra sen? Plugga vidare.
Vem träffade du sist? Ronnie & Kevin, eller min pappa - om inte dem gills?
Vem skulle du vilja träffa nu? Linnéa. Jag vill lära känna henne igen.
Sjunger du i duschen? Ja - som oftast. "Oo - sole mio".
Vem ringde dig senast? Louise, tror jag.
Vem ringde du senast? Mamma, men inget svar.
Hur länge sov du inatt? 8 timmar.
Vad gjorde du för tre timmar sen? Hm, åt kanske.
Vad skulle du vilja göra nu? Ha ett färdigt skolarbete framför mig!
Har du badat i år? Ja - i badkaret och badhuset. Inget mer.
Tidsfördriv? Datorn.
Vad heter du just nu på msn? Denise - familyportrait.blogg.se
Hur många syskon? 2 om man kan säga det?
Kär i någon just nu? Ja - det måste jag säga att jag är!
Känner du någon som heter likadant som dig? Ja - några stycken.
Morgontrött? Ja som oftast.
När är du född? 26 juli.
Var bor du? I nynäshamn.
Nuvarande hårfärg? Blond.
Riktiga hårfärg? Råttfärgat
Ögonfärg? Gröna
Vad läser du för bok nu? Gregorius
Humör just nu? Trött.
Vad har du för parfym idag? Använder ytterst sällan parfym.
Vill du ha barn? Jag har en kille redan!
Hur stort är ditt rum? Mitt rum.
Har du tv/dator i ditt rum? sovrum? Nej, allt sånt trängs ute i vardagsrummet.
Piercingar? Öronen. Hade i naveln innan graviditeten.
Tatuering?
Nej.
Hur många Converse Allstar-skor äger du? Har ägt ett par svarta. Men en liten ängel fick dem!
Skostorlek: 37.

Kommentera inlägget här :