Magont.

publicerat i Kevin;
I natt vaknade jag av att Kevin gnällde och gnydde. Jag klappade honom på magen och han somnade om. Efter bara några minuter så var det dags igen. Jag kliade honom på ryggen och han somnade om yttligare en gång. Sedan så höll det på sådär i ungefär en timme. Sedan så gick mina ögon i kors, detta var då halv ett i natt. Jag tänkte och tänkte på hur man kunde lösa detta problem. Så att så fort Kevin hade somnat in igen så vände jag honom så att han låg på mage med huvudet i sidoläge - och då så sov han hela natten utan problem. Varför tänker man inte på det tidigare för? Ha ha ha. Men men. Det tydde i alla fall på att han hade ont i magen när han gnällde - och när han sover och gråter samtidigt så är det omöjligt att få kontakt med honom. Så man får gissa sig till problemet. Men jag tror att jag lyckades. Woho!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av KLARA:

hoppas du har haft en bra dag :) gå gärna in på min blogg och svara på dagens antingen eller :D

Kommentera inlägget här :