Moln och dis.

publicerat i Vardag.;
Idag är det ett jätte fint väder. Det finns bara en nackdel och det är att det är skitkallt och disigt ute. Är det inte det ena så är det det andra - som sagt. Jag tänkte i alla fall ta mig ut på en promenad och gå ner till målarbutiken och kolla om dem har fått in Kevin's tapet ännu. Skulle vara jätte kul om man kunde börja med att spackla. Någon som vet hur mycket väggspackel går på, ungefär? För det behöver jag inhandla. Kanske är bra om jag väntar tills min far slutar jobba så att han följer med mig dit ned så att det blir rätt. Det är som sagt en betongvägg som skall spacklas på - och därefter slipas och sedan tapetseras. Så det lär bli klart på söndag eftermiddag som tidigast. Men men. Bättre sent än aldrig - och det är faktiskt roligt att ha små projekt igång på helgerna - trots att dagarna går mycket fortare då. Men men. Vad gör man inte för att ha lite kul.

Cheers.

Kommentera inlägget här :