Nu är jag klar.

publicerat i Vardag.;
Jag har dammsugit, diskat, och städat undan i vardagsrummet och köket. Men Kevin bar in leksaker i vardagsrummet så fort jag hade städat klart - så jag såg ingen nytta i att fortsätta kämpa att få rent. Men nu ser det i alla fall bättre ut, vilket känns skönt. Jag har även hunnit vara hemma hos mina föräldrar för att hämta en disktrasa och snackat lite skit. Kevin passade på att gå ut på altanen i bara linne och kolla på när den "coooooool";a traktorn kom in på gården för att soppa bort allt grus. Kevin är aldrig lika lycklig som när han ser en traktor, sötnos där. Så jag fick så kvar snällt och se på medan traktorn gjorde klart sitt jobb och sedan åkte vidare. Vi skulle absolut inte gå tidigare. Och mammas och pappas katt sket praktiskt taget på sig när han såg vad det var som bara stod några meter från honom - så han sprang som en skållad råtta och gömde sig någon annan stans - stackarn'.

Snart kommer Ronnie hem också. Han skulle förbi sin mamma och hämta lite saker så att vi kan se på telias alla kanaler igen. Så nu blir det diskovery för hela slanten ikväll! Hallelujah.

SKÅL!

Kommentera inlägget här :