Nu är vi femton minuter sena.

publicerat i Vardag.;
Men nu så ska jag trolla fram någonting till lunch för oss två. Han har ju (så han kommer inte svälta av att jag har väntat lite) precis ätit en hel talrik med vaniljyoghurt och ätit en hel smörgås med leverpastej för inte allt för länge sedan. Han börjar bli frisk nu min rackare - han har nämligen haft en ryslig hosta. Så han kan nog gå tillbaka till dagis som vanligt igen på torsdag. Nej - om det ska bli någon mat här - och om jag skall lyckas hålla maten fiberrik så måste jag sluta skriva nu och få lite idéer från internet. Kevin har blivit mycket bättre i magen nu - vilket glädjer mig jätte mycket. Det var inte en dag för sent.

Är det någon som vet hur lång tid det kan ta för en remiss att komma i brevlådan från SÖS?
Det var nästan två veckor sedan vi var där och skulle få en remiss hemskickad. Men ingenting har dykt upp än. Men å andra sidan är det ingenting jag förväntade mig heller. Dem verkade så snurriga på AKUT mottagningen där. Men läkaren var bra i alla fall.

Ha en fortsatt trevlig dag så hörs vi av igen snart.
SKÅL.

Kommentera inlägget här :