Omprov.

publicerat i
Den 23 maj så skall jag äntligen få göra ett omprov i matte igen. Jag måste sätta mig ned och råplugga, typ fem sidor per dag - fram till den dagen det är dags att göra det där provet. För jag orkar verkligen inte ha det på släp längre. Jag har ju "bara" gjort om mitt nationella i matte cirka tre gånger nu. Så det får bli tredje gången gillt och hoppas på att tre får bli mitt lyckotal den här gången. Jag hade nämligen sådan tur att jag mötte min mattelärare i korridoren på väg till bussen. Så att han skriver upp mig på listan. Hallelujah.

Sedan så har jag omprov på samhälle - och ett prov som ingen i klassen gjort ännu, den 22 april respektive den 29onde. Jag måste även analysera en bild och göra om min analys på den allvarsamma leken. Sedan har jag en inlämningsuppgift i idrotten som skall lämnas in så fort som möjligt. Hm, nej det märks inte alls att jag har mycket att göra.

Hm.
SKÅL!

Kommentera inlägget här :