Onödigt.

publicerat i Onördigt;

Hur mycket är klockan då du börjar? 08:36

Vad heter du? Denise.
Vilket år och datum är du född? 26:e Juli nittonhundraåttionio.
Vad är du för stjärntecken? Lejon
Vart bor du och vart är du uppvuxen? Född och uppvuxen i nynäshamn.
Har du ett stadigt förhållande? Jajamensan.
Vad går du i för skola/utbildning? Nynäshamns gymnasium, inriktning - hotell och restaurang - andra året.
Vad vill du bli i framtiden? Allt förutom kock - i guess?
Vad har du för drömmar? Få ett syskon till Kevin i framtiden.
Vad är din mardröm? Att någonting hämskt skulle hända Kevin.

Insidan:
Har du lätt för att kunna lita på folk? Ja - det kan jag väll säga.

Har du lätt för att kunna bli kär? Nej.
Är du öppen att prata om dig själv inför andra människor? Ja - why not.
Är du kristen? Nej.
Har du tvångstankar? Ha ha - löjliga bara.
Är du bra på att ta åt dig komplimanger? Nej.
Har du bra självförtroende? Nej.
Är du lycklig? Absolut!
Tror du på ett liv efter döden? Finns egentligen inget rätt och fel svar på den frågan - men jag måste säga Nej. Vila i frid säger man ju - och ska man leva tjugo liv efter sitt första så kan man inte precis vila i frid.

Utsidan:
Hur ofta duschar du? Var - varannan dag sådär. Jag badar som oftast.
Har du komplex för din kropp? Nej.
Använder du smink? Ja.
Använder du hårprodukter? Nej.
Har du tonat / färgat hår? Ja.
Hur ofta shoppar du? Mer än sällan.
Följer du alltid det senaste modet? Ha ha ha. Ja - modet från när jag gick i högstadiet - typ.
Hur ofta motionerar du? Inte ofta.


Har du någonsin?
Blivit hemringd av din lärare p.g.a missskötsel? Nej, inte vad jag kan minnas.
Skämts över ditt namn? Ibland, speciellt när man pratar med äldre som har dålig hörsel.

Gjort någon tatuering eller piercing? Naveln, men den är borta sedan flera år tillbaka.

Blivit förföljd? Ingen aning.
Blivit rånad? Nej
Åkt ambulans? Ja det har jag några gånger.
Gjort något du ångrar? Nej. Gjort är gjort.

Dansat i regn? Absolut.
Badat naken? Ja
Varit nära att drunkna? Inte så att jag har fått stora men av det - nej.
Drömt att du faller ner i från ett stup? Inte vad jag kan minnas nu.
Blivit inlåst och drabbats av panik? Ja.
Snubblat över dina egna skosnören? Ha ha ha - Jag tänker bara på Sanna på den här frågan.
Hoppat bungyjump? Nej - men det skulle vara kul att prova.
Laddat hem musik/film från internet? Ja.
Blivit tagen/hämtad av polis? Ha ha ha - nej inte alls.
Ljugit för en kille/tjej om din ålder? Ja - säkert.
Varit kär i en kändis? Inte allt för ofta - nej.

Hur mycket är klockan då dessa frågor avslutats? 08:44

Kommentera inlägget här :