Plåstra om mig.

publicerat i Vardag.;
Jag har skitont i hälen och det märktes markant när jag satte på mig mina skor och promenerade med Kevin till dagis. Vi har endast en nedförsbacke till dagis och hela den vägen gick jag som halta Lotta. Så jag gick hem och tänkte plåstra om mig själv. Jag märkte även att min dator stod på - trots att jag hade (tydligen inte) stängt av den innan jag gick. Men jag måste helt enkelt ha kommit åt fel knapp eller något åt det hållet. 

Jag skall hur som hellst snart till skolan. Jag tänkte plugga någon timme innan vi börjar - och sedan skall jag luncha med Lollo, troligtvis. Vi får se om Amna också hakar på - kankse?

Att lämna Kevin idag gick som smör i solsken. En dagisfröken kom fram till mig och växlade några ord om att han har blivit så vuxen på senaste tiden - han leker både ute och inne och att det inte alls är några som hellst problem med honom. Lyckost! Precis när hon sa det så promenerade han ifrån mig och blev överlycklig av att se sina dagispolare. Det har då aldrig hänt förrut - att han bara sprungit iväg från mig! Ha ha ha. Så han har blivit förändrad - han kanske helt enkelt bara saknar dagis.

Jag har tagit jätte fina bilder på Kevin idag.
Jag lägger in dem när jag kommer hem från skolan sen!

Nu ska jag gå och plåstra om mig.
Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentera inlägget här :