Puss-sjuk.

publicerat i Vardag.;
Kevin har blivit jätte puss sjuk. Han ska pussas på mina handleder - min panna, min kind - min mage om han kommer åt. Men frågar jag om han kan pussa mig på munnen så springer han iväg den rackarungen. Ha ha ha. Så fort jag spelar att jag är ledsen så kommer han fram och säger förlåt, klappar mig på kinden och putar med läpparna. Men så fort som jag putar med mina läppar så springer han iväg och vill att jag ska jaga honom. Han är så söt. Ni skulle se!

[email protected] säger:

Nej, nu måste jag springa några meter efter en piggeliiiin

Denise - familyportrait.blogg.se säger:

ha ha ha. Okej - min piggelin är en pusselin istället

[email protected] säger:

pusselin?

Denise - familyportrait.blogg.se säger:

Ja! Han ska pussas heeeela tiden

[email protected] säger:

ahaa hehe. På de viset

Annars hämtade ja the icecreaaam

Denise - familyportrait.blogg.se säger:

Ahaaa HA HA HA! Fan, jag trodde du menade att ungen din var "PIGGelin".

Och sprang iväg ifrån dig!

Jag är trött ikväll, Mikaela, jag får skylla på det.
Ha ha ha.
SKÅL

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Micca:

HAHAAHA! Jadu..^^, knäppjävel!

Kommentera inlägget här :