Ronnie är hemma snart.

publicerat i Vardag.;
Skönt, snart kommer Ronnie hem. Jag funderar på om vi skall ta en promenad senare på eftermiddagen då han kommit hem. Prova att gå utan att ha med oss vagn till Kevin. Den lille rackaren orkar ju gå - trots att det kanske tar lite längre tid med lite mer gnäll så tycker jag att vi skall göra ett försök. Det är första dagen på över en vecka som Ronnie jobbar idag. Vi hade ju båda åkt på den hämska förkylningen. Men jag tror fortfarande att det är jag som är värst drabbad. Min röst låter som en tonårskilles som precis anlänt till målbrottet. Fy fan. Ibland kan jag känna att det är skönt att man inte är kille så att man slipper låta som... ja - jag vet ärligt talat inte vad? Tarzan typ.

Aja. Nu skall jag ta mig i kragen och försöka få iordning här hemma.
Men först skall jag käka en citron tror jag. Smasken.

Kommentera inlägget här :