Samhälle.

publicerat i
Nu är det dags för den sista lektionen. Skönt att få den avklarad så småning om. Jag är glad att dem inte ringt mig angående Kevin, från dagis. Då måste det betyda att han mår rellativt bra idag.
Vi har precis haft gymnastik och spelade... ja vad det nu heter. Skit samma - vi hade i alla fall klubbor och en boll! Så mycket vet jag - och nej, det var inte innebandy. Snart sitter man hemma i alla fall och kan ta det lugnt. Jag ska även ringa min chef på jobbet idag av olika anledningar. Men om det blir idag eller i mogon har jag inte riktigt bestämmt mig för. Jag inser bara nu att det måste göras innan det är för sent. Så... inga andra planer finns inplanerade denna dag, annat än plugg och några uppgifter i svenska. Jag hade tydligen missuppfattat svenska analysen. Hmm. Men det går att rätta till!

SKÅL!

Kommentera inlägget här :