Sommar.

publicerat i Vardag.;


Äntligen. Snart är det sommar. Varmare och varmare blir det nu för varje dag. Snart kan man gå halvklädd och bli sommarbrun på hela kroppen. Vem längtar inte dit. Just nu så känns det bara som att sommaren står runt hörnet och väntar på att slå ut. Men det ögat ser kanske man inte skall följa hela tiden. Nog för att jag skulle vilja springa i bikini och bikinibyxor ute. Springa på stranden och bara ha det skönt. Jag tycker det är skönt att veta att jag får vara hemma med Kevin varje dag i sommar. Jag skall bara tavara på mitt sista sommarlov - gå ut och ha skitkul innan jag sätter mig i skolbänken igen. Fan, man behöver sommaren för att vila upp sig. Man behöver näst intill alla lov för att veta att man orkar med skolan igen. Men snart är det äntligen sommar här i sverige - hoppas sommaren blir bra  bara. Utan regniga dagar - dock så gör det ingenting om det finns några få av dessa också. Sommarregnet luktar så gott.

Jag vill ha sommar.

Kommentera inlägget här :