Tidig middag för en gångs skull.

publicerat i Kevin;
Vi åt en riktigt tidig middag för en gångs skull.
Ronnie kom hem vanlig tid vilket underlättade för att vi skulle kunna äta tidigt. Sedan hade ju min mor gjort våran middag så att jag slapp stå vid spisen - så även det underlättade ganska mycket. Men nu är middagen avklarad och maten uppäten från talrikarna. Kevin har bytt ut maten mot lite vindruvor nu, vilket ger honom lite fibrer för sin knepiga mage. Jag har inte berättat att vi fått remissen nu och att vi ska in redan nu på måndag. Äntligen. Inte en dag försent om jag får säga mitt. Jag är jätte glad över att vi äntligen har fått tiden som vi gått och väntat på nu i några veckor. Hoppas dem bara kan komma fram till en rimlig förklaring till varför han har så konstiga problem med sin mage - och varför han får det upprepade gånger. Jag menar - ibland är det helt okej att man får en hård mage. Men man ska inte behöva vara rädd över att göra sina behov. Idag tog det precis fem timmar - från det att Kevin först började tjata om "Bajs" fram till dess att man kunde se att det var påväg ut. FEM TIMMAR FÖR MYCKET FÖR ETT BARN. Hemma hos faster började han på lördagen med att tjata - det kom ordentligt på måndag morgon. Stackars min lilla prins. Men snart hoppas vi att problemen är över. Den som väntar får se.

Kommentera inlägget här :