Utedag.

publicerat i Vardag.;
Jag och Kevin har varit ute sedan tio i morse. Jag har fått en jätte fin färg i ansiktet - och vi har båda kunnat gå med shorts och t-skirt idag, både jag och Kevin. Men vi har den mesta tiden hållt oss i solen, så det har inte skadat så mycket. Plus att det är nyttigt att vara ute och lapa lite sol - för man vet aldrig hur sommaren blir. Jag skall snart ut och lägga mig i solstolen igen. Ronnie får ta hand om Kevin nu, och får söva honom så att han sover i några timmar - då kan jag passa på att ligga med min Mp3 och lyssna på musik och relaxa.

Hoppas ni har en fin söndag ni också. Här har vi inte ett moln på himlen och tio grader i skuggan, mys!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Louise:

Jag ska börja kalla dig för röd kyckling! HAHAHAHA =D

Kommentera inlägget här :