Ängel, du räddade min dag.

publicerat i Bilder;
Alex kom hit och gjorde hela min kväll. Jag hade sett den som totalförstörd, men så fick jag ett sms där det stod; "Men öppna då..." Ha ha ha. Det är ju en fördel om man plingar på dörren innan man skriver en sån sak, liksom! Ha ha. Men vi satte oss i vardagsrummet och snackade en massa skit, ni vet det som tjejer är bäst på att göra och hux flux så var klockan ganska mycket och Alex åkte hem för att hon ska jobba i morgon, stackaren. Men vi fick oss ganska många skratt ändå! Och i morgon kan jag komma över och störa henne på jobbet, nemas problemas liksom. Jag och alla mina superviktiga saker att göra, kan vänta i någon dag eller två, right.
Du betyder massor för mig i alla fall!

    

Vet ni... vi har kännt varandra i elva dagar. Fatta hur mycket vi har varit med om redan, heeeelt galet!
♥ ♥ ♥

Kommentera inlägget här :