...

publicerat i Vardag.;
Sen jag var tolv har jag varit i behov av att ha någon nära mig, eller veta att jag har någon som jag är tillsammans med. Sen jag var tolv så har jag varit singel i två veckor som mest. Förutom nu. Jag har ställt in mig på att leva ensam i någ(ra)ot år framöver och få känna hur det är att vara ENSAMSTÅENDE mamma. Jag har aldrig bott ensam längre än över en helg, så att bo ensam i en lägenhet tillsammans med det man värdesätter mest i hela världen är en stor prövning för både han och mig. Men jag har trots detta ställt in mig på att klara av det och bara det är ett stort mål i mitt liv. Efter detta målet så kommer jag ha andra mål att sträva efter. Men först så ska jag klara av att sova ensam!

Hur som helst, nu måste jag tillbaka och packa och göra i ordning inför i morgon.
JAG LÄNGTAR!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Erik Keding:

Det är nog bra att prova vara ensam, jag menar så det inte blir en så stor chock om man lämnas ensam väldigt plötsligt senare!

2:a kommentar, skriven , av Micca:

Det kommer nog gå galant:) Du är ju en sån jäkla bra mamma! Och en bra person öht!

3:e kommentar, skriven , av Lilla jag:

Det är faktiskt rätt skönt att leva ensam. Det tar dock ett tag innan man vant sig. Klart att tvåsamhet är något speciellt men efter ett förhållande är det skönt att få läka, då är man mer redo för nästa förhållande. Det kommer nog gå bra ska du se.



Lycka till imorgon!

4:e kommentar, skriven , av M.:

Var så lite så ^^,

Kommentera inlägget här :