Fröken, "jag vet inte vad jag vill göra med mitt liv".

publicerat i Denise;
Ibland känner jag för att bara leva för dagen, vara singel hela livet och inte bry sig om vad andra tycker. Och ibland känns det som att jag inte kommer kunna leva utan tvåsamhet. Jag känner mig som någon som inte vet vad jag vill göra av mitt liv. Att det ska vara så svårt att erkänna för sig själv att man faktiskt behöver någon. Men ibland intalar jag mig att det är alldeles för tidigt och funderar på om jag verkligen är redo för någonting nytt. Jag har egentligen ingen lust att lära känna någon ny just nu och komma någon riktigt nära, så vida det inte kommer helt naturligt. Jag har ingen lust att känna mig instängd som jag gjort de senaste tre åren. Jag har precis kommit ut - blivit fri alla måsten och krav, jag och min man ska snart flytta ihop i en tvåa och försöka klara oss själva. Så länge vi har varandra så har vi allt, just nu intalar jag mig själv att det faktiskt är bättre att vara singel. Man får helt enkelt ta en dag i taget och prova att leva ensamma.

Jag vill inte ha några måsten och krav.
Först vill jag veta vad jag ska göra resten av mitt liv.
Puss&Kram.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Alexandra:

Du har ju mig hjärtat :) Allting kommer bli toppenbra!

2:a kommentar, skriven , av Alexandra:

Du har ju mig hjärtat :) Allting kommer bli toppenbra!

Kommentera inlägget här :