Glass, glass, glass.

publicerat i Vardag.;
Kevin har somnat. Vi hade vårat vanliga bråk innan han kom till ro. Han slängde vällingflaskan omkring sig och trotsade fram tills dess att jag visade att jag uppriktigt sagt inte brydde mig om vad han gjorde. Då gav han upp och somnade nästan direkt! Nu sussar han som bäst, den lille rackaren. Jag funderar på att smyga ut i köket och sno åt mig en glass. Jag och mamma köpte nämligen sundborn punch igår. Och det brukar inte ta mer än några dagar innan alla glassar är slut. Men tack och lov så är det bara jag och mamma som tycker om dem glassarna, så det går inte åt lika fort som när fyra stycken ska moffla i sig dem! Till Kevin köpte jag en påse med "kamelont" glass. Också en stor höjdare för Kevin. Skippa isglassen en stund nu när det ändå börjar lida mot vinter!

Jag tycker min blogg har börjat bli så opersonlig igen när jag inte lägger in lika mycket bilder som innan...
Skärpning på mig!

Jaha, hur som helst
glassen väntar!

Kommentera inlägget här :