Godmorgon världen.

publicerat i Vardag.;
Idag har det inte hänt mycket, dels för att dagen precis har börjat... om den ens har gjort det. Jag och en klasskompis kom hit till åtta båda två. Hon hade dock glömt bort att vi hade sovmorgon och min ursäkt till att vara så tidig var att jag lämnat Kevin på dagis och inte orkade gå hem efteråt. Jag passade på att posta breven som skulle postas för att jag ska kunna få in lite mer pengar i min ekonomi.

Vi börjar första lektionen runt halv tio, med naturkunskap. Sen har vi lunch och religion. Toppendag på schemat. Sista lektionen är på 2 timmar närmare bestämt tror jag - vilket då är estet musik. Ska bli kul att kolla om det är något som intresserar mig. Jag tvivlar inte så mycket på att det kommer intressera mig, frågan är bara hur gruppen är som man är med...

Det gick i alla fall jätte bra att lämna Kevin på dagis i morse. Inte mycket gnäll. Kompisarna kom före mamma idag, vilket kändes skönt för mitt samvete att kunna lämna honom där utan skrik eller gnäll.

Nu är det bara en helg kvar, sen flyttar jag!
WOHO!

Kommentera inlägget här :