Gosh, vad jag är tråkig.

publicerat i Onördigt;
Ta fram din mobil

Vem ringde du senast?
Alexandra.

Vem ringde dig senast?
B.

Vad står det i ditt 4:e mottagna sms?
Du har fått ett MMS från....

Av vem fick du ditt 12:e mottagna sms?
Andreas.

Vad står det i ditt 6:e mottagna sms?
"Okej kul! Jag är hemma hos Dennis och Malin."

Vad står det i ditt 10:e skrivna sms?
"Du är välkommen på begravningen iaf". (Det är inte så illa som det låter!)

Vad står det i ditt senast skrivna sms?
Jag har inte sparat mina skrivna SMS - så jag vet inte.

Har du några utkast?
Nej.

Vad är ditt rekord på snake?
Ha ha ha. 800 tror jag.

Har du privat nr just nu?
Nej.

Hur många låtar har du på din mobil?
Typ ingen.

Vad har du för bakgrundsbild?
Kevin.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Granis:

haha det blev ingen begravning, jag lever fortfarande =D

Kommentera inlägget här :