Hörapparat?

publicerat i Musik;
Mina drömmar om att vara så duktig på sångtexter gick helt plötsligt ner på botten! Snacka om att det är många låtar som man hör fel på - och att de flesta "normala" svenssons hör samma fel! Som Karma (tydligen) Chameleon av gruppen Culture club - där sjunger dem uppenbarligen inte kamma, kamma, kamma, kamma, kamma, kamelia! Som jag alltid trott, utan Karma karma karma karma karma chameleon. Snacka om tabbning på sångtext! Visserligen så har jag inte hört den låten sedan jag var tio, elva år kanske. Men ändå!

Gå in och se ni också hur många felsägningar ni har gjort under hela eran livstid.
Om ni är helt felfria så kan nog andra bjuda er på lite skratt!
http://www.saltmannen.se


Pusskalas.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sabbi:

Det ska jag göra nu :D





Inne/ute listan är uppe! kika in på min blogg för att se vad som gäller och inte gäller denna veckan.

Puss &kram! Sabrina

2:a kommentar, skriven , av Therese:

jag är bäst på den där låten på singstar :D äääääger!;)

Kommentera inlägget här :