Information.

publicerat i Vardag.;
Kevin har nyligen somnat. Jag förstår mig inte på honom, när han blir frustrerad eller irriterad så kastar han saker omkring sig som om att han vore en tennisboll-maskin. Den här kvällen slutade med att jag var nära på att få en ficklampa i huvudet, jag fick ett pennfodral i huvudet, och så fick jag en bil kastad på mig ett X antal gånger. Åh, har jag nämnt hur roligt det är att ha barn?

Nej men skämt å sido. Jag har verkligen ansträngt mig att säga åt honom på skarpen när han gör någonting sådant, men det ser bara ut att roa grabben mer och triggar honom att göra någontning som är snäppet värre. Ibland önskar jag att jag hade lite mer go i mig och kunde ryta som det lejon som jag faktist är i stjärntecken. Men det verkar trots detta inte fungera - så det är lika bra att ge upp...

GRRRR!
Nu ska jag se på film!
Jag ska se om jag kan rekommendera någon sen!
Puss&Kram.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Peaches:

vilken söt spidermandräkt :D Har du hört talas som uttrycket "easy come - easy go" förresten? Jag undrar om du tror att det stämmer?

2:a kommentar, skriven , av Alexandra:

Jag kan ryta lite nästa gång, ingen busunge kastar saker på mig ostraffat! ;p

Kommentera inlägget här :