Lista.

publicerat i Onördigt;
ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV

1. Är du singel? Ja.
2. Är du lycklig? Ja det tror jag att jag är.
3. Är du uttråkad? Just nu eller för övrigt?
4. Är du ledsen? Mest över vädret.
5. Är du italienare? Nej men jag kan prata lite.
6. Är du en cooling? Öhm, nej.
7. Är du från irland? Nej det är jag inte.
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Ja det är dem.

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Ingen aning.
2. Har du någon gång blivit sårad? Ja det har jag.
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? Ja
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? Ja.
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna? Ja, det har jag också gjort...
6. Har du haft en hemlig beundrare? Nej.
7. Är du kär? Nja, inte i annat än mitt liv.
8. Vill du gifta dej när du blir stor? Ja?

10 TVÅ ALTERNATIV
2.
Hår eller ögon? Ögon.
3. Katter eller hundar? Katter.
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? Vanliga vänner och i lagom mängd.
6. Coca-Cola eller Pepsi? Cola.
7. Utekväll eller romantisk hemmakväll? Både ock.
8. Pengar eller lycka? Lycka kan inte köpas för pengar.
9. Dag eller natt? Natt.
10. Msn eller mobil? Mobil.

TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Ja, när jag var tolv kanske.
2. Brutit ett ben? Nej.
3. Gjort nåt du ångrar? Ja.
4. Hoppat Bungee Jump? Nej aldrig.
5. Ljugit för någon du tycker om? Jag vet inte, vita lögner gills inte va.
6. Ätit en hel tårta? Nej.
7. Gjort bort dig offentligt? Många gånger, säkert.
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Ja.
9. Gråtit när ett husdjur dog? Ja.
10. Velat försvinna? Ja.

SENASTE
1. Telefonsamtalet du gjorde?
Alexandra
2. Telefonsamtalet du fick? Malin.
3. Personen du var med? Alexandra, om inte farmor och farfar gills.
4. Roligaste grejen som hänt? Oj, inte den blekaste.
5. Personen du smsade? Idah.
7. Du skrev till på myspace? Jag har inte det.
8. Du kommenterade? Ingen aning.
9. Du tillbringade natten med? Kevin.
10. Du kramade? Kevin.

Kommentera inlägget här :