Mobilkul.

publicerat i Onördigt;
Öppna din sms-inkorg. Tryck uppåt fem gånger. Öppna sms:et och läs, detta är svaret på första frågan.
Gör likadant med resterande frågor.

Vad säger dina vänner om dig då du inte är i närheten?
Hej vad gör du? Kram
Vad gillar folk bäst hos dig?
Det är Idah från klassen.
Vilken raggningsreplik faller du för?
Hej, vill du inte prata med mig igen eller?
Vad var det första du sa imorse?
He he okej så den är så tråkig då förstår jag, kram.
Vad är det sista du kommer säga innan du dör?
Ring mig när du är färdigklippt, ska fråga dig en sak. Puss.
Vad säger personen som gillar dig mest just nu?
Mamma bestämmer... hehe.
Så vad säger du under förspel?
Jag sitter på nynäsbo kom upp om du vill.
Och efteråt?
Ha ha okej, låter inte kul. Puss puss.
Några år senare har ni barn. Vad är deras första ord?
Va bra att du är hemma.
Nu är de tonåringar. Vad lär du dem?
Kommer du ut till oss och solar?
Vad sjunger ditt favoritband om?
Moget att gå offline när jag skriver.

Kommentera inlägget här :