På vandrande fot.

publicerat i Vardag.;
Idag har det som sagt varit mycket promenerande. Efter besöket på Lidl så började jag med middagen, det blev ugnstekt falukorv och ris. Riktigt gott om ni frågar mig, trots att min pappa suckade lite över att det var så torrt utan sås. Lagom till middagen blivit klar så kom B över på besök. Han satte sig dock inne vid datorn och pysslade lite medan vi åt.

Under middagen kom farfar förbi och Kevin fick ingen koncentration till matbordet så att han for fram och tillbaka. När jag ätit upp så gick jag in i rummet och satte mig vid B och snackade lite skit. Sen tog vi Kevin i vagnen och promenerade runt niksta. På vägen mötte vi även min farmor som var påväg hem till oss. Sen när vi kom tillbaka så fortsatte vi snacka lite skit och sen så åkte B med sin bror för att han skulle på fotbollsmatch. När han stuckigt så satte jag mig framför TV:n och en film som gick på trean, dock ingenting vettigt! Sen så promenerade jag vidare med Kevin till Alex som stod och jobbade på filmkedjan och hyrde några filmer i en vecka, så nu har jag att göra igen!

Sen så gick jag hem i regnet och nu är jag här med en övertrött kille, fem filmer och lite snask!
Kvällen är räddad...
Over and out.

Kommentera inlägget här :